Party like its christmas!

Hmm... Asså det går ju inte direkt skitbra med den här bloggen men vadå jag kör på när jag känner för det haha. Det är ju min blogg ni vet ;)

Såå... Vad händer in the faboulus life of Carmenzitah då? Not much kan jag säga. I skolan rullar det på som vanligt. Jag hatar den här perioden mellan höstlovet och jullovet. Allt är bara svart och mörkt, känns typ som man sitter i fängelse! Seriöst, man får ju typ aldrig ens se dagsljus på vardagarna, vi typ skolkar bara för att kunna gå ut en stund och få lite sol i ögonen. Jag vet ju att man inte blir brun av vintersolen.

Annars är det lugnt, jag fyller ju 18 rätt snart så jag laddar som fan inför det! Haha det är ju inte som att man inte har vart ute alltså, det finns ju inte direkt nån brist på såna ställen inne i stan hehe. Och inte här i förorten om man bara vill dricka och bli full. Men fullgubbarna här ute är ju inte direkt så fräscha, åker hellre in till stan då... Eller kör en hemmafest liksom.

Men nu vare inte spriiiiten det skulle handla om. Det skulle handla om mig jue ;) Nä. Men jag längtar seriöst inte till julen så mycket som jag brukade göra. Jag venne det känns typ som nåt har hänt. Men julkänslan kommer säkert det är junte ens december än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0