Måndag morron: blä!

Jaha gomorron gomorron på er allihopa. Dag 2 med nya bloggen, vem hade trott det haha jag som var så antibloggar så jävla länge!

Men iaf jag ska till skolan om en halvtimme så jag tänkte passa på o skriva lite snabbt. Shit va jag e trött asså, helt sjuuukt! Man pallar aldrig va pigg på måndagar, gick typ o la mig tolv inatt men kunde inte somna. Somna typ vid två eller tre eller nåt så man är heelt trasig.

Men what to do what to do haha bara bita ihop och köra hårt! Snart är det höstlov iaf, då blir hela livet en sovmorron ;) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: zandra

tack för tipset

vad gör du då?

2010-10-25 @ 11:43:19
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0