Grym helg!

Hej på er allihopa!

Hoppas ni haft en gryyym helg för det har iaf jag! Fest både i fredags och i lördags så nu är man lite sliten såklart hehe. Kanske kommer lite bilder sen om jag pallar. Har inte fattat riktigt hur allt funkar här och så men det är klart det kan inte va så svårt att tanka upp lite bilder, vem som helst kan ju uppenbarligen göra det, även dom som inte verkar va så smarta med det dom skriver :p

Idag har jag typ legat bakis hela dan och kollat på SATC2. Fick en kommentar om att den skulle va bra så jag va tvungen att se den. Kan ju säga att jag definitivt gillar ettan bättre men den här var inte så dålig heller!

Shit tänk att ha deras liv, bara fixa nåt glassigt jobb där man typ skriver om sin dag, typ blogga fast för en tidning haha. Så får man betalt för det och kan bara festa och leva livet sen. Gryyyymt! Nån som vet om det finns såna på riktigt, eller är det bara i filmens underbara värld som det är så? :)

Aja ska inte störa er nå mer, Bea är här så vi ska dra och köpa godis och styra myskväll bara vi två. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tycker det bara väldigt onödigt att du ska reagera så stark? :)

2010-11-07 @ 19:48:27
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: det kommer :) förr eller senare träffar man någon.

Jag var så besatt av tanken att jag ville ha en pojkvän för fyra o ett halvt år sen, jag träffade en kille och det sket sig totalt. Jag gav upp och vet du vad? Då träffade jag min nuvarande pojkvän och vi är fortfarande tillsammans, efter fyra år.

Det är nog det som är hemligheten, inte leta, slappna av, leva fullt ut och ta varje chans som ges. Man vet aldrig vem det blir man kommer bli kär i, det kan vara en killkompis, någon man aldrig trodde att man kunde tycka om på något annat sätt än som en kompis. Ge inte upp :)



2010-11-10 @ 11:46:02
URL: http://amandaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0